Novi Svjetski Sustav. 3. Dio - Alternativni Prikaz

Sadržaj:

Novi Svjetski Sustav. 3. Dio - Alternativni Prikaz
Novi Svjetski Sustav. 3. Dio - Alternativni Prikaz

Video: Novi Svjetski Sustav. 3. Dio - Alternativni Prikaz

Video: Novi Svjetski Sustav. 3. Dio - Alternativni Prikaz
Video: The Vietnam War: Reasons for Failure - Why the U.S. Lost 2024, Srpanj
Anonim

- 1. dio - 2. dio -

Novi svjetski poredak:

Planovi koje je insajder otkrio 1969

(3. dio se nastavlja; za početak pogledajte dijelove 1 i 2)

Umjesto predgovora:

Predviđajući prijevod treće kasete s intervjuom s dr. Lawrenceom Duneganom, posvećen formiranju Novog svjetskog sustava, koji je djelomično opisao američki profesor Richard Day 1969., želimo skrenuti pozornost čitatelja na zanimljive kronološke i činjenične slučajnosti.

Otprilike istog razdoblja u SSSR-u - prvo u inačici časopisa (1968.), a potom kao posebna knjiga (1970.) - objavljen je roman poznatog sovjetskog pisca i paleontologa Ivana Antonoviča Efremova pod naslovom „Čas bika“. Mnogo toga što je dr. Dunegan rekao u svojim memoarima gotovo u potpunosti ponavlja zaplet romana "Sat bika". Ukratko ćemo predstaviti zaplet ovog djela

U romanu se priča o tome kako ekspedicija zemaljskih brodova na svemirskom brodu "Tamni plamen", izgrađenom tehnologijom Direct Beam (koja omogućava gotovo trenutačno putovanje ogromnim udaljenostima u "nultom svemiru"), odlazi u udaljeni zvjezdani sustav, čija je planeta jedna (Tormani), pretpostavlja se, kolonizirali su zemljaci još u početku svemirskog doba.

Promotivni video:

Dolazeći u Tormans, članovi ekspedicije pronašli su tamo civilizaciju oligarhijskog, nepravednog društvenog poretka, u kojoj su postojale dvije klase: obrazovane i neobrazovane. Iznad neobrazovane stajali su vladari, a negdje između njih bili su ljudi umjetnosti (zabavljajući, ukrašavajući i opravdavajući). Klasu obrazovanih predstavljali su takozvani "ji" (dugovječni), a klasa neobrazovane, koji umiru u dvadeset i pet, tzv. "Kzhi" (kratkotrajni). S tim u vezi, skrećemo pozornost čitatelja na holivudski blockbuster Vremya, koji je premijerno prikazan krajem listopada 2011. Zaplet ovog filma koristi i koncepte „kji“i „ji“.

Nadalje, "vanzemaljci sa Zemlje" vidjeli su da sukobi i nasilje postaju temelj sadržaja bilo kojeg djela lokalne umjetnosti. Da ih nije bilo, stanovnici Tormana nisu pokazivali nikakvo zanimanje za knjigu, film ili sliku.

Društvena struktura ovog nesretnog planeta bila je piramida. Što je viša bila, to je oštriji i manji bio njezin vrh, koji se sastojao od "aktivnog" dijela ljudi, a što je šira bila njegova baza. Ako je jednom pojedinac bio višestruk i jak, tada je s rastom piramide i gubitkom interesa za život postao slabiji i onesposobljen. Hijerarhija moći na Tormanceu predstavljena je kao stepenasta gomila slojeva koji se oštro proširio od vrha do dna. Oslanjala se na širok "temelj" - milijardu kzhija, neobrazovana, nesposobna i zaslužila je "sreću" umiranja mladih. S tom tendencijom, civilizacija koja je nastala iz tehnokratskog kapitalizma morala se srušiti - i u konačnici srušiti!

"Slasti" života na planeti koje je opisao I. A. Efremovi, vrlo su slične značajkama našeg trenutnog života; čemu svjedočimo gotovo svaki dan. I u 40 godina koje su prošle od objave Hour of the Bika, ove su karakteristike poprimile zlobna „orwellovska“obilježja i na mnogo načina postala način na koji su ih „vlasnici“dr. Richarda Daya planirali.

Zapamti još nekoliko detalja. Sat bika prvi je put objavljen 1968. godine, a predavanje koje je dr. Lawrence Dunegan prepričavao na vrpcama 1 i 2 održalo se u ožujku 1969. Nakon druge naklade 1970. godine, Efremov roman pao je pod neizgovorenom zabranom, a uklonjen je tek 1988. godine. Dvije audiokasete o Novom svjetskom sustavu također su snimljene 1988. godine, a uskoro je (1989.) umro i dr. Richard Day, govoreći na konferenciji pedijatara „predavanjem o budućnosti“. Nakon što je Lawrence Dunegan na diktafonu diktirao pojedinosti tog "zakulisnog prikazivanja", ovaj se materijal postupno počeo širiti u obliku audio kaseta, a zatim i mp3 datoteka. Što je to: slučajnosti krono-faktološke matrice, odražavaju elemente već utjelovljenog plana društvenog programiranja ili nešto treće?

Također primjećujemo da je svojim aktivnostima i djelima I. A. Efremov je podržavao duhovne temelje ruske civilizacije, a R. Day podržao je temelje zapadne biblijske civilizacije. Vrijednost ovog materijala, ističući neka načela formiranja Novog svjetskog poretka, leži u zanimljivim detaljima, detaljima i objašnjenjima koja nisu odražena u monolozima objavljenim u dva prethodna dijela.

Kaseta III

(Snimanje intervjua Randyja Engela s dr. Lawrenceom Duneganom 1991.)

Prva strana

Randy Engel (RE): Zašto ne bismo započeli naš razgovor informacijama o osobi s kojom razgovarate na ovim vrpcama? Recimo ukratko: osobni podaci, nekoliko riječi o njegovom obrazovanju i, najvažnije, kakav odnos ima prema odjelu za demografsku kontrolu. Mislim da je tu dobio većinu tih podataka.

Dr. Lawrence Dunegan (LD): Da. Dr. Day bio je šef katedre za pedijatriju na Sveučilištu Pittsburgh negdje između 1959. i 1964., ali tada se povukao i preuzeo dužnost glavnog liječnika Američke federacije planiranog roditeljstva (AFPF).

RE: A kad je to bilo …? Otprilike od 1965. do 1968.?

LD: Da, otprilike 1964-65. Do 1968-69., A onda je [iznenada] otišao tamo; Ne znam točno zašto. Nismo bili blisko upoznati s njim. [Iako] nisu bili samo poznati … ja sam bio njegov student, a on me je vidio na svojim predavanjima, znao je moje ime i možda presudio mojim rezultatima na ispitima i slično. Naravno, poznavao sam ga kao predavača - razgovarao je s [našim obrazovnim] auditorijom, a ja sam slušao i snimao njegova predavanja o bolestima …

RE: Zanimljivo je da njegovo ime nije toliko poznato našim slušateljima kao, recimo, Mary Caldaron i Alan Gutmacher. U jednom su trenutku bili [također] glavni liječnici AFPS-a, ali dr. Day nije bio osobito poznat. Zapravo, kad sam se okrenuo [istraživanju] arhiva američkog konzulata za seksualno obrazovanje (SIECUS), ustanovio sam da je bilo vrlo malo dokumenata s njegovim pravim imenom. Dakle, on nije bio najpoznatiji među glavnim liječnicima [ove organizacije], ali rekao bih da je razumio što se događa - možda čak i bolje od ikoga na ovom mjestu prije ili poslije njega. Možete li opisati situaciju [koja je vladala] tijekom tog predavanja, naznačiti njegov približni datum, o čemu se radilo i potom reći nekoliko riječi o publici?

LD: Bilo je … Pittsburško društvo pedijatara svake godine ima oko četiri sastanka, obično s nekim davanjem prezentacija o medicinskim temama vezanim za pedijatriju, a taj se sastanak održao u proljeće. [Događaji poput ovog] održavaju se uvijek krajem veljače - početkom ožujka. To predavanje održano je u ožujku 1969. godine i održano je u poznatom pittsburškom restoranu LeMont. Lijepo mjesto! Bilo je prisutno oko 80 ljudi. Uglavnom liječnici, ako ne i samo liječnici. Uglavnom su to pedijatri, posebno pedijatrijski kirurzi i radiolozi, te drugi profesionalci koji su sudjelovali u Programu za brigu o djeci, uključujući one koji nisu bili (izravno) pedijatri.

RE: I, vjerujem, njegovo predavanje je održano [već] nakon obroka?

LD: Da, obrok je bio divan. Tada su svi sjeli, opustili se, smirili se. [Postojala je] neka idealna atmosfera za percepciju onoga što će se dogoditi.

RE: Ali sudeći po snimci, dr. Day nije govorio samo nečuvene stvari, već i stvari koje bi činile da bi bilo koji pedijatar skočio sa mjesta. Na primjer, kada je spomenuo liječenje raka. Publika je vjerojatno uključivala liječnike koji su liječili ili barem poznavali djecu kojoj su potrebni lijekovi za liječenje određene vrste raka. I da čujem kako neki recepti ili lijekovi za liječenje raka leže na Sveučilištu Rockefeller [1] … Pa ipak, ako sam dobro razumio, svi su samo sjedili … i zapravo ne govoreći nešto. Odnosno, govorio je o lažiranju znanstvenih podataka, a svi su samo zijevali i … Koliko je dugo trajala ta predstava?

LD: Dva sata. Pričao je više od dva sata, što je duže nego inače, a jedan od zanimljivih detalja … Još nije završio, ali već je bilo [prilično] kasno i rekao je: "Mi o tome možemo nastaviti razgovarati i razgovarati, ali ovako noć. Dakle, vrijeme je da stanete."

Mislim da je bio važan nagovještaj da postoji puno više o čemu nismo ni znali. Ne sjećam se jesam li to spomenuo u uvodu prve trake ili ne, ali negdje na početku predavanja rekao je: "Zaboravit ćete većinu ili velik dio onoga što ću vam danas reći."

A onda sam pomislio, pa, da, naravno, tako je to. Skloni smo zaboravljanju. Znate kako se to događa: netko razgovara o nečemu satima, a vi se [tada] toga ne sjećate. Ali postoji i takva stvar kao što je snaga sugestije. Naravno, ne mogu sa sigurnošću reći, ali mislim: nije li to bio prijedlog, kada smo, uz gusto i ukusno jelo, sjedili opušteno i slušali ga [. "Progutali smo" njegovu instalaciju i zaboravili na nju. Uostalom, poznajem brojne moje kolege koji su bili prisutni tom sastanku, a kad sam ih nekoliko godina kasnije pitao: „Sjećate li se kada je i što točno Dr. Day rekao o određenim stvarima?“Odgovorili su: „Pa, da, izgleda. … Je li to rekao? Da, sjećam se nečeg takvog."

Iznenadilo me je što većina nije reagirala na ove informacije ni na koji način, uzimajući, na primjer, lijekove za liječenje raka. Ali imenovao je čitav niz drugih stvari …

RE: Kao što liječnici "zarađuju" puno novca?

LD: Da, što se tiče promjene doktora. Jednostavno ćete postati visoko plaćeni tehničar, a ne profesionalac koji se vodi neovisnom prosudbom u korist vašeg neovisnog pacijenta. Činilo mi se da su neke stvari trebale izazvati [nasilni] odgovor liječnika - bijes ili nekakav odgovor - jednostavno zato što su liječnici. Bio sam zadivljen koliko je bila oskudna njihova reakcija. Bilo je i drugih [izjava] na koje su, čini se, prisutni trebali odgovoriti jednostavno zato što su ljudi. Po mom mišljenju, većina prisutnih na sastanku bili su, u jednoj ili drugoj mjeri, pristaše judeokršćanskog morala i kanona ponašanja. I [profesor] je kršio [ove kanone] cijelo vrijeme. Jedan moj prijatelj, kao što sam i očekivao, trebao je biti uzbuđen onim što je čuo,ali samo se [pomalo čudno] smiješio … to ga ni najmanje nije mučilo. Još tada sam pomislio: "Pa, dobro! Nevjerojatno!"

RE: Je li se to dijelom odnosilo na njegov položaj? Mislim, bio je …

LD: Autoritativna osoba? Da, mislim da je možda u određenoj mjeri zbog toga. Uostalom, ovo je glavni stručnjak, šef … To treba tretirati s poštovanjem.

RE: I nije mogao ozbiljno razgovarati o tome, a nije mogao … Mislim, tako je cool.

LD: Čuo sam to često: "Tako je cool. Ne može biti da je on zapravo tako nešto mislio … "O ovoj temi mogu samo nagađati. Ali vjerujem da je [u toj publici] postojao element nevjerice u [o čemu se raspravljalo]. Mislili su: ah-ah, ovo je nečiji čudesan plan i nikad se neće ostvariti, jer je previše zabluda. Sada, naravno, znamo da se u stvarnosti odvija korak po korak pred našim očima.

RE: Prije nego što se upuštam u detalje, želio bih napomenuti da ove snimke [daju] značajne prednosti. Jedna od njih je da, ako imamo dobru predstavu o tome što je točno suprotstavljena strana planirala i metode koje koristi, možemo se okrenuti i početi suzbijati sve te manipulacije itd. I, po mom mišljenju, govornik je uvijek iznova ponavljao 4-5 glavnih „lajtmotiva“. Jedan od njih, vjerujem, vrlo je važan: „Ljudi nisu u stanju razlikovati imaginarne i stvarne razloge. Drugim riječima, ako želite da netko nešto napravi, a znate da će u početku biti tvrdoglavi, jer to ide u suprotnost s njihovim moralnim ili religijskim uvjerenjima, tada morate cilj zamijeniti onim koji će im biti prihvatljiv. … A nakon što to prihvate i suoče se s činjenicom, više nema povratka.

LD: Dobro! U tom je smislu rekao: "Ljudi ne postavljaju prava pitanja." [Oni su] previše lakoverni. I bilo je upućeno, koliko se sjećam, prije svega Amerikancima. Činilo mi se da misli da su Europljani skeptičniji i sofisticiraniji te da su Amerikanci pretjerano lakovjerni i nisu postavljali prava pitanja.

RE: S tom mane … zapravo nedostatkom razlučivanja, valjda je to i mislio. Da su [Amerikanci] lako prevareni i da su previše lakovjerni. [Evo] proletjelo je kroz mene: na primjer, kako je brzo u škole uveden takozvani „edukativni program o AIDS-u“. Zaista me zadivila. Uostalom, ako [određena] grupa javno objavi da će uvesti ideju sodomije ili seksualnih odnosa među djecom u sve mlađoj dobi, pa čak i nekako to uspije potkrijepiti, pretpostavljam da većina roditelja neće pristati na to. To znači da se mora izmisliti neki drugi razlog, a odgovarajući razlog takozvanog "obrazovanja o AIDS-u", naravno, bila je "zaštita djece" od ove bolesti. No, kao što se ispostavilo, u stvari je to bio „veliki nalaz“za homoseksualnu mrežu, jer kroz različite resurse,tipa "Projekt 10", oni imaju pristup našoj djeci od malih nogu.

Programi poput ovog započinju u K-12 [2] i mislim da su oni na faksu i izvan njega, pa pokrivaju ogroman dio [mladih]. Što se tiče djece, mogu zaključiti da je predavač … Stalno je naglašavao: "Stariji će ljudi postati" zastarjeli "." Dakle, mislim da su "regulatori" ovog Novog svjetskog poretka dali svoj glavni ulog mladima.

LD: Tako je! Da, oklada je na mladima! To je direktno navedeno. Nakon što su dostigli određenu dob, ljudi su "definirani" i ne mogu ih se promijeniti. Oni već imaju [sustav] vrijednosti kojem se pridržavaju. A ako uzmete mlade, onda, dok su mladi mladi, na njih se lako utječe. I oblikujete ih u smjeru u kojem želite. Dakle, sve je ispravno. Oni ciljaju na mlade i razloge poput ovoga: "Vi ste nazadni konzervativci i svijet vidite drugačije. [Ali] [malo po malo] ćete izumrijeti, a s vremenom ćemo vas se riješiti. A mi ćemo „oblikovati“mladež u sliku koja nam je potrebna “.

A sada želim nadopuniti temu homoseksualnosti. Po mom mišljenju, ovo nije na izvornom snimku, ali [glasno] je bilo sljedeće. Prvo: "Promicat ćemo homoseksualnost." I drugo: "Priznajemo da je ovo čudno i nenormalno [tip] ponašanja. Ali to će biti još jedan element "zakona džungle". A ako su ljudi [dovoljno] glupi i prihvate to, onda nisu dostojni živjeti na ovom planetu, i oni će također postati "zastarjeli".

Ne pretpostavljam da su to doslovni citati, ali su bliski [u biti] … Spominjalo se bolesti koje se stvaraju [umjetno]. I kad se sjetim jedne izjave, a zatim druge, vjerujem da je AIDS bolest koja je stvorena u laboratoriju. Mislim da to služi samo za uklanjanje ljudi koji su dovoljno glupi da pristanu na program homoseksualnosti. "Neka se unište."

Sada mi je već teško shvatiti što se toga s velikim pouzdanjem sjećam doista sjećanja, a što je samo nagađanje. Ali, sastavljajući sve, dobio sam slijedeći [princip] … "Ako ste toliko glupi da ste se prepustili uvjerenju naše propagande homoseksualnosti, tada vi [ovdje] nemate mjesta i prije ili kasnije izumirete. Mi ćemo vas se riješiti. Preživjet će oni koji će, između ostalog, biti dovoljno pametni i neće „pasti“na našu propagandu “. Razumijete li značenje?

RE: Pa, naravno da ga razumiju. Također vjerujem da ova rana "seksualna inicijacija" ima zajednički cilj, a o tome ćemo govoriti detaljnije. Ali što se tiče "seksualizacije" stanovništva … Kad je rekao da su, općenito, "sva sredstva dobra" … Po mom mišljenju, to je upravo ono što danas vidimo. Poanta nije u tome hoće li netko prihvatiti homoseksualnost ili ne, već u činjenici da će kao rezultat ove propagande sigurno biti puno tolerantniji prema takvoj vrsti ponašanja.

Dakle, čak će i oni koji to sami ne prihvate doživjeti desenzibilizaciju (desenzibilizaciju).

LD: Pod težinom takve propagande ne biste se usudili govoriti protiv homoseksualnosti. U suprotnom, bit ćete "markirani" kao homofoba. Ne usuđujete se govoriti protiv "ženskih" programa, inače ćete biti nazvani šovinističkim muškim svinjama. To je poput antisemitizma: ako neka oznaka dobije dovoljno bodova kulturne popularnosti, ljudi su šokirani. Lakše je to učiniti tiho.

RE: Druga tema bila je "promjena". I želim prijeći na promjene u vezi s religijom i obitelji. Kad sam slušao vrpcu, sjećam se da sam išao na crkvenu službu (misa) i tamo su tog dana iza oltara izašle plesačice. I kad sam sjedio i pokušavao slušati kasetu, pomislio sam da je za katolika to … Govoreći o dojmljivim promjenama, najteže i najteže bilo je razmišljati o našoj „tradicionalnoj misi“, u što su katolici prakticirali i vjerovali toliko godina, i … Otprilike u isto vrijeme kada su održana predavanja, stvari su se počele okretati naglavačke. Toliko da ga, po mom mišljenju, mnogi i danas osjećaju, ulazeći u crkvu u kojoj je već prisutan duh Novog reda (Novus Ordo). Praktično su u stanju stalne tjeskobe jer ne znaju s čime će se sljedeće suočiti.

Vi još uvijek gledate knjigu psalma. Ali sve se već radikalno promijenilo; ne vidite susjede [po vjeri], već jednostavno ljude; ili vidite kako se događa nešto neobično kod oltara, koji se sada zove [na drugi način] - "prijestolje". [3]

LD: Kategorije Božje kao nešto vječno i Kristovo učenje kao nešto vječno, i stoga je učenje crkve kao nečeg vječnog u Božjoj sili, a promjena se vrši u skladu s njegovom voljom. I ti ljudi, kako ja razumijem, kažu: "Ne! Mi ćemo zauzeti Božje mjesto; definirat ćemo što će se promijeniti, a što ne. A ako danas kažemo da je homoseksualnost ili nešto slično moralna norma, [to znači da je tako]. Jučer [još nije], ali danas je već. Rekli smo to i stoga je (danas) to moralna norma. I sutra se možemo promijeniti [sve]. Sutra to možemo učiniti opet nemoralnim. " A da bi se utvrdilo u što točno „gomila“, kojoj bi običan čovjek trebao vjerovati, je uzurpacija uloge Boga.

Odnosno, ideja je da kada se svi naviknu na [stalnu] promjenu, većina ljudi [više neće] postavljati pitanja poput: "A tko je odlučio što se točno i kako točno treba promijeniti?" Većina će se jednostavno složiti s tim - kao što je, na primjer, bila [dužina] ženskih suknji, [neki pravci] mode cipela i slično. Dakle, ovo je Zbilja uzurpacija Božje Vlade, a ako čitate Humanistički manifest, negdje u uvodnom dijelu piše: "Ljudska inteligencija je najveće dobro." A za bilo koju osobu ono što se naziva najvećim dobrom je njegov bog. Stoga je za ove ljude njihovo najveće dobro - ljudska inteligencija. A gdje živi ljudski intelekt? U mozgu jednog ili više ljudi. Dakle, ti ljudi - ne mislimda će biti tako iskreni da to kažu - ali, svjesno ili ne svjesno, kažu: "Ja sam Bog. Mi smo bogovi dok odlučujemo koja će sutra biti moralna norma i što će biti sljedeće godine. Mi odlučujemo [što bi se trebalo događati] promjene."

RE: Tako je. Upravo ste ukratko progovorili o ljudskom potencijalu, New Ageu i svim novim ezoterijskim pokretima. No, što se tiče promjena, čini se da je [Dan profesora] priznao da postoji nekoliko "građevnih blokova" koji su tradicionalno blokirali [provedbu] promjena i na taj način učinili ljude imuni na stalne manipulacije.

I, naravno, jedna od tih "jedinica" je obitelj, uključujući bake, djedove, našu nacionalnost i slično. Možda me se dojmilo sve što je spomenuo - ekonomija, glazba … - sve što utječe na smanjenje [važnosti] obitelji i jačanje moći države.

To je bila stalna tema [njegova izlaganja]. Prema tome, kad ocjenjujem [takve] stvari, mislim da bismo trebali postaviti ovo pitanje: "Kakav utjecaj to ima na obiteljski život i samu obitelj?" I mislim da ako bi svaki kongresmen ili senator postavio to pitanje, na brdu Kapitola možda ne bi došlo do takve gužve. Jer praktički sve što dolazi iz "vrha" usmjereno je (s jedne strane) na odricanje i nanošenje štete obiteljskom životu, a s druge strane na jačanje i širenje moći vlasti.

LD: Ima "službenu" svrhu i istinsku svrhu.

RE: Da, i činjenica da vi, takozvani "stručnjak za pomoć" govorite o tome, vrlo je zanimljiva. Drugi aspekt [predavanja] bio je cijeli ovaj religijski faktor, a profesor je govorio uglavnom o religiji bez dogmi; o religiji u kojoj će biti malo svih tradicionalnih vjerovanja tako da nitko neće osjetiti neku posebnu nelagodu. I rekao je (jasno prema dolje) da ga neki trebaju, a ako jesu, tada ćemo "napraviti" ono što im treba. Ali, to, naravno, neće postati deklaracija moralnih apsolutnih ili prirodnih zakona. To znači da je glavni cilj ove skupine „regulatora“bio i ostao Rimokatolička crkva, a on ju je posebno spomenuo.

LD: Religija je važna jer je vječna, a mi … oni koje Crkva vodi, neće biti iskušeni "zakonima promjena". Ali ako "stvorimo" vlastitu religiju, ako definiramo što je religija, onda je možemo promijeniti na način koji nam odgovara. Sada, [o] Rimokatoličkoj crkvi … Kao katolik, [priznajem] bio sam pomalo laskav kad sam čuo da je Crkva jedna od prepreka. [Profesor Dan] je rekao, „To moramo promijeniti. Čim Rimokatolička crkva padne, odmah će uslijediti ostatak kršćanstva."

RE: Primijetit ću da je kasnije na predavanju rekao: "Neki od vas vjerojatno misle da crkva to neće podržati? [Ali] crkva će nam pomoći! " Nije to objasnio ni na koji način i nije bilo jasno što misli, ali ponovio je: „Crkva će nam pomoći!“„I, nažalost …

LD: Bio je u pravu.

RE: Da, nije dao nikakve detalje, ali to je bila jedna od onih tema koja se "pojavila" … Jasno je vjerovao da je izbor riječi vrlo važan, jer je to spomenuo zajedno sa stvarima poput, recimo, Biblija. Slično nalazimo i kod psihijatra Miralua: "Ako želite kontrolirati ljude, prije svega, preuzmite kontrolu nad njihovim jezikom." Riječi su oružje. Očigledno je da je govornik bio svjestan toga, i vjerujem da "regulatori" uglavnom o tome znaju i oni. Ipak, to je dio njihove „kampanje“.

I kratka napomena da će se "riječi izmijeniti" … Kad sam to čuo, pomislio sam: "U kontekstu mise, umjesto riječi" oltar "[sada] oni kažu" prijestolje "; umjesto "žrtvovati" - "obrok" ". I ljudi kažu, "Nema veze." Ali vi, naravno, znate da je to VRLO važno, u suprotnom, zašto su se obvezali na promjenu značenja [ovih riječi]? Drugim riječima, ako nije važno, zašto se onda zamarati svim tim neredom? Očito je da je ovo važno [za regulatore], jer oni znaju da PROMJENJEM RIJEČI PROMENE IDEJU.

LD: Uložili su puno truda i vremena u [važne] promjene, a ne ulažu trud za stvari koje NISU važne; pa da, apsolutno ste u pravu. Svećenik više nema tu ulogu … u nekim slučajevima više ne igra onu ulogu koju je imao prije. Napokon, riječi imaju [određeno] značenje. Riječ ima definiciju riječi, ali pretpostavljam da i svi znaju da određene riječi nose značenje, što [ponekad] riječima nije lako izraziti … Ali istovremeno nose značenje [sa sobom].

Dakle, kontrola jezika … vi [uostalom] razmišljate na svom jeziku. Mislite sebi na engleskom ili španjolskom - vašem materinjem jeziku, ali kada meditirate i imate unutarnji monolog, to radite riječima, baš kao i kad razgovarate s drugim ljudima. A ako je netko u stanju kontrolirati jezik na kojem osoba „govori samome sebi“ili govori s drugim ljudima, onda je to mnogo naprednija kontrola onoga što je osoba MOŽDA razmišljati o tome kad je u DRŽAVI da razmišlja. I sadrži i inkluzivne i isključujuće komponente. Ovo postavlja lik i ton …

RE: Uzmimo za primjer riječ "gay". Imam stare snimke o Franzu Leháru, gdje govori o [opereti] "Merry Hussars", [4] pa, znate …, o veselim vojnicima … Ali danas teško možete upotrijebiti istu riječ u istom smislu. Kao što znate, činjenica da su riječi "homoseksualac" i "sodomit" zamijenjeni izrazom "gay", personifikacija je cijele ideologije, a ne samo jedne riječi. A kad ga [u svom govoru] upotrebljavate, prema defaultu kažete: "Da, slažem se s vašom interpretacijom [značenja] ove riječi."

LD: Oni su vjerojatno mjesecima radili čitav odbor koji je birao riječ koju će koristiti za ovo. Prvo, riječ "gay" nosi konotaciju, ali nije u redu. Većina homoseksualaca uopće nije "vesela" [u izvornom smislu te riječi]. U pravilu su to vrlo nesretni ljudi. I usprkos svu propagandu da mogu i trebaju smireno raditi ono što rade, većina njih, duboko u sebi, ne …

RE: Pretpostavljam da će smisliti pojmove poput "sadofobija" za one koji imaju kompleks o sadomazohistima i "pedofobija" za one koji ne vole pedofile. Samo trebate pričekati [za tako nešto]. Mislim da se to može očekivati u onoj mjeri u kojoj dopustimo … dopustiti drugoj strani da dobije pristup našem mozgu.

LD: I da nam nametnete koncept istine koji koristimo. Seksualno obrazovanje NIJE obrazovanje. To je razvoj uvjetovanog refleksa. I nikada ne bismo trebali koristiti pojam seksualno obrazovanje. Ovo je pogrešan pojam. Ako upravljaju vokabularom, tada mogu kontrolirati i [algoritme] našeg razmišljanja i način izražavanja ideja. Ali [izrazi] "uvjetovani seksualni refleksni razvoj" i "seksualna inicijacija" mnogo su točniji, i na njima bismo trebali inzistirati. Ne bismo trebali upotrebljavati riječi "homofobija" i "gay". Homoseksualci su homoseksualci, nisu veseli gejevi.

RE: Točno! Zapravo, vjerojatno moramo napraviti neki "domaći zadatak" na … svim popularnim pokretima u Sjedinjenim Državama. Vjerojatno je pokret Obrana za život najosjetljiviji na riječi.

Usput, o medijskim događajima i "pristupu mozgu". Sjećam se prvog govora [predsjednika] Busha [-St.], U kojem je govorio o Novom svjetskom poretku … Sjećam se da sam čak skočio sa stolice. Ovaj izraz … Evo ga, predsjednik [zemlje], izgovarajući riječi "Novi svjetski poredak" kao da je to nešto o čemu svi znaju. I netko iz dalekog kraja sobe je rekao, „Čuo sam to. Što je rekao? "A ja sam odgovorio:" Rekao je "Novi svjetski poredak". I svi su počeli pitati: "Što je ovo? Što je tako posebno u tome?"

Stoga mislim da je jedno od oružja koje imamo u borbi protiv tih "regulatora" sprečavanje pristupa našoj svijesti. I tada ćemo imati priliku izbjeći manipulaciju - ako ne u potpunosti, onda barem djelomično. Ako se sjećate, jedna od knjiga o kineskim ratnim zarobljenicima primijetila je da su neki preživjeli, kako bi izbjegli ispiranje mozga, iščupali bubnjeve. I, kao rezultat, budući da nisu mogli ništa čuti, neprijatelj nije mogao doprijeti do njihove svijesti i mogli su preživjeti u uvjetima u kojima drugi nisu mogli.

[Također] u našoj pop kulturi postoji niz stvari. Prije svega, televizija i radio vjerojatno su trajno sredstvo [utjecaja] putem kojeg suprotstavljena strana dobiva pristup našoj svijesti i svijesti naše djece. Stoga smatram da je logičan i intuitivan zaključak da ako ne želite da neprijatelj ima [ovaj] pristup, morate prekinuti sve pristupne linije … Ako govorimo o stambenim zgradama, onda ih jednostavno rastavite [ove linije] ili na neki način kontrolirati [to] na drugi način …

LD: [Trebam] uzeti televizijske mreže za svoje parole. Oni kažu, "Ako vam se ne sviđaju naši programi, isključite ih." To je ono što bismo trebali učiniti. Moramo reći: „Da. U pravu ste”- i isključeno. I neka oglašivači troše svoj novac na "praznu publiku".

Kao pedijatra, uvijek me zanima kako se djeca ponašaju i kako liče na odrasle. Bez obzira radi li se o međunarodnoj politici, u kojoj jedna država ide u rat protiv druge ili o [ponašanju] djece na igralištu, postoje [određene] određene sličnosti. Samo to djeca na igralištima rade u manjem opsegu. Spomenuli ste [mogućnosti] isključivanja pristupa [našoj] svijesti. Recimo da netko kaže, "Ne želim ovo čuti." I sjećam se kako sam čuo djecu na igralištu … Jedni se počnu zadirkivati: "Budi, budi!", A ostali pokupe … A što dijete radi? Pokriva uši rukama, kao da govori: Neću te slušati. A onaj koji ga pokušava "mučiti" pokušati će [silom] skinuti ruke s ušiju kako bi mogao sve sigurno čuti. I ovdje - ista stvar …

RE: Riječi. Riječi prodiru [u nas]. A dijete zna za to. Riječi imaju značenje. A riječi su ga povrijedile.

LD: Goebbels je znao za to. Lenin je znao za to. DZS zna za to. Zanimljiva stvar: princip je svugdje isti. To se s vremenom samo komplicira. Postaje sofisticiraniji. Ali gledajte djecu na igralištu i naučit ćete puno o odraslima.

RE: Da, ne mogu se s tim složiti. Ovaj je dan Dr. bio usko povezan s pitanjima kontrole populacije i, naravno, zagovarao pobačaj. Ali kad je počeo govoriti o starijim osobama i eutanaziji, sjetio sam se jedne knjige o demografskoj kontroli koja je govorila da kontrola rađanja bez kontrole smrti nema smisla.

I jedna od prednosti u smislu … ako je netko pobornik ubojstva starih osoba … onda je zapravo jedno od odgovarajućih sredstava pobačaj. Iz jednostavnog razloga što pobačaj dovodi do pretjeranog „truljenja“populacije na mjestu nastanka, odnosno na mjestu rođenja. A neizbježna posljedica toga bit će da ćete imati "nadmoćno" i brzo starenje stanovništva (što danas vidimo u Sjedinjenim Državama).

Dakle, ako ćete ubijati mlade ljude, pogotovo tempom na koji smo izgleda navikli, tada ćete se neminovno suočiti s pitanjem: što učiniti sa svim tim starijim ljudima? Budući da se malo djece rađa, ne može se očekivati da će snositi nezamisliv teret [održavanja] svih ostalih. Kao rezultat toga, „odsječete se na jednom kraju“, i, u skladu s tim, to će neizbježno [dovesti do] onoga što je profesor rekao: „Oni nekoliko mladih ljudi kojima će se moći roditi osjetit će na sebi taj neizbježni teret i postati ravnodušniji i neosjetljiva [na ono što se događa]”.

To će ih "pripremiti" [da prihvate] ideju da njihovi bake i djedovi imaju ovu malu zabavu, nakon čega će biti gurnuti tamo gdje će biti gurnuti. Hoće li to biti "pilula milosrđa" ili slanje u koncentracioni logor [- nije važno].

LD: Prije nekog vremena postojao je film pod nazivom Soylent Green [5]. Zapamtiti? Nisam ga vidio u cijelosti, ali [sjetite se tamo] Edward G. Robinson rado je lagao i slušao Beethovnovu pastoralnu simfoniju prije nego što je uzeo svoju "pilulu milosrđa".

RE: Sjećam se, sjećam se. Zatim je [još] izrazio razmatranje da je hrana (zeleni soilent) koju su jeli ljudi bila iz ljudskog mesa. Ali, kako [profesor] kaže, ako se to radi na ljudski i dostojanstven način … [ista stvar] kako predati svog konja [za meso].

LD: To je pomalo nalik [situaciji] sa pornografijom. Prije mnogo godina, kada su djeca bila izložena pornografiji, to su fotografije niske kvalitete napravljene na jeftinom papiru. Tada je došao časopis Playboy s sjajnim stranicama i stvarno kvalitetnim fotografijama, a pornografija više nije bila jeftina. Postala je ugledna. [Jednom] otišli smo u kino u Pittsburgh Theatre. Sina sam uzeo sa sobom. [Sjećam se] da je to bio “mandžurski kandidat” [6]. U reklamama i ulomcima za ovaj film nalazio se naslov (ne sjećam se [koji film]), ali sam pregled izveden je u Technicolor standardu, s pozadinom klasične glazbe. Ali bio je to pornografski film. I rekao sam sebi: "Ako [film svira] gitaru, onda je to pornografija, a ako je klasična glazba, onda se [porno] pretvara u umjetnost." Ali to je bio pornić.

Dakle, ovo je primjer onoga o čemu ste razgovarali. Glavna stvar je to učiniti "dostojanstveno". Ako nekoga dostojanstveno ubijete, onda je to u redu. Ako pornografiju prati klasična glazba, onda je to umjetnost. Evo što sam htio istaknuti.

RE: Vratimo se opet temi obitelji. Trenutno je, koliko znam, strašan broj ljudi izgubio posao, a on (Dr. Day) je imao puno toga za reći, na primjer, o teškoj industriji. Bila sam šokirana što taj čovjek … Nije me iznenadilo što je s jedne strane bio svjestan pitanja demografije i pobačaja, a s druge strane - eutanazije.

Ali bio sam iznenađen što je govorio o religiji, zakonu, obrazovanju, sportu, zabavi, hrani … Odakle jedna osoba toliko informacija na ulazu? Pa, netko bi rekao: "Ništa nije izgorjelo." Ali slušajući ta sjećanja dvadeset godina kasnije, znamo … da je, možda, minus neke sitnice, SVE što je rekao stvarno se dogodilo, toliko da ne možete zamisliti. GDJE bi jedna osoba mogla znati [i razgovarati o svemu tome] u autoritativnom i klevetničkom [tonu]? Da će se ovo događati ovako, i da će se to dogoditi s modom, i da će se to dogoditi na televiziji, i da će se pojaviti videorekorpori - čak i prije nego što sam prvi put čuo samu riječ ["VCR"].

LD: Mislim da je to poanta … Naravno, jedna osoba to može čuti, ali takve planove ne razvija niti jedna osoba niti mala skupina. To je poput industrijske korporacije, gdje postoji upravni odbor koji ima [stručnjake] za sve vrste aktivnosti. I sjede tamo, poput korporativnog vijeća, i tvrde: "Ako to učinimo svojim proizvodom ili ako se širimo na ovom području, kakve su posljedice za bankarski sektor? Kako će se to odraziti na [segment] odjeće? Što će se dogoditi … kakav će utjecaj, kakav rezonantni učinak imati na sve ostalo? " Siguran sam da tko god napravio ove planove, ima predstavnika iz svakog zamislivog područja.

Dakle, oni imaju predstavnike obrazovnog sustava, dizajnere odjeće, arhitekte - [stručnjake] u svim smjerovima. Siguran sam da održavaju zajedničke sastanke, planiraju i daju svoj doprinos, baš kao i u vojnim operacijama. Što će ratna mornarica? Hoće li granatirati obalu? Što će zrakoplovstvo učiniti? Hoće li osigurati zračni pokrov? Što će pješaštvo učiniti? [I] ovdje je isto. Kad planiraju, ništa im ne nedostaje.

Sa stručnjacima za svako područje i oni misle: "Pa, ako učinimo jedno, drugo, treće … Johne, kako će sve to utjecati na tvoj rad?" A John će u ovom slučaju imati priliku pokazati reakciju: "Mislim da će se to dogoditi." Tako da definitivno obuhvaća širok krug ljudi. I tako da je jedna osoba uspjela sve to dati u roku od dva sata koja je govorio pred nama, uistinu svjedoči da je bio iniciran u mnogo toga.

RE: Sasvim u redu. Barem je trebao prisustvovati jednom [ili više] tih sastanaka. Pretpostavljam, ne na najvišoj razini, [obzirom] na njegovu poziciju, ali dovoljnu, jer su svi koji su uključeni u demografsku kontrolu [program] povezani sa zakladama …

LD: I siguran sam da je bilo puno stvari u planovima za koje on nije ni čuo. Nije bio general s 4 zvjezdice u punom ruhu. Malo je vjerojatno da je bio svjestan "cijele priče".

RE: Pa, šteta je što nije predavanje predavao šest sati umjesto dva. Tada bismo možda imali puno više informacija. Dok sam slušao kasetu, primijetio sam još jedan zanimljiv aspekt. Mislim [na] aspekt privatnog života … Spomenuo je da će paralelno s privatnim kućama u našim stanovima živjeti i stranci, a ne članovi obitelji.

Koliko sam shvatio, ovo je već u Kaliforniji. Možda su Kalifornija i New York kao obalne države … Kako je rekao …? Da … [preuzmi kontrolu] PORT gradovi kroz koje sve teče, da bi se na kraju "probili" do središnjeg dijela Amerike. Ali radi se o privatnosti. Kada je, na primjer, govorio o sferi seksualnosti, iznio je niz zanimljivih primjedbi. A jedan od njih za mene je bio kao stražnji udarac u glavu: "Moramo biti otvoreni u vezi s seksom!" Kao da nema straha i sramote otvoriti se u javnosti. Ako pogledate ove takozvane programe "seksualne inicijacije" u školama u kojima su djeca prisiljena razgovarati pismeno ili usmeno o svim aspektima seksualne sfere …

[Kraj prve strane; snimanje iznenada završava; nastavio na drugoj strani kasete]

Prevedeno s engleskog: Aleksej D i sestra Mercy

KRAJ NADA

"Konzumirati, konzumirati, konzumirati …"

[1] U to se vrijeme zvao Institut.

[2] Ovaj izraz zajednički označava takozvano osnovno i srednje obrazovanje u SAD-u, Kanadi, Australiji i Novom Zelandu (počevši od vrtića: od 4 do 6 godina i završavajući u 12. razredu: od 16 do 19 godina).

[3] doslovno: "stol"

[4] - izvorno značenje riječi "gay" je "vedar, vedar, bezbrižan." Opereta "Gej Husari" datira iz 1909. godine.

[5] remake ovog filma izlazi 2012. godine. Film će producirati David Goyer, prema kojem će događaji izvornog filma (1973.) poslužiti kao prolog događajima iz remakea.

[6] 2004. godine objavljena je modernija verzija ove slike s Denzel Washington u glavnoj ulozi.

Druga strana

Dr. Lawrence Dunegan (LD): "… naše je pravo proučavati čak i vaš seksualni život. Lako će biti s vašim novcem. Sve ćemo to imati na računalu. Znat ćemo [čak] više o njima nego o vama samom. Ali trebamo formirati [novu] generaciju - onu u kojoj bi [čak] najintimnije akcije dvoje ljudi postale javne ili bi mogle postati javne. " U skladu s tim, postat će teže imati bilo kakve osobne misli, a vi [jednostavno] ne možete "guziti" sa sustavom ako sve što mislite o onome što radite [postane] vlasništvo drugih. U isto vrijeme, sami „planeri“neće se „širiti“o svojim osobnim životima. Za njih će ostati privatnost. [Ti] planovi su za sve osim njih.

Randy Engel (RE): Da. Analogno tome kako oni sami slušaju koncerte [klasike] i opere, te prenose hard rock u medije. Ovo je ujedno bio i šarmantan trenutak. Na primjer (znam da se to već obistinilo, jer puno komuniciram s mladima), mladi imaju svoje radio stanice sa svojom glazbom, a odrasli imaju svoju, i nikad se neće slagati. [1] A ako se to dogodi, u pravilu nastaje sukob. I mislim da isto vrijedi i za većinu klasičnih filmova. Sjećam se kad sam odrastao i moj otac uključivao radio, glazba je, po mom mišljenju, bila nekako općenita. Nisam rekao: "Tata, ne sviđa mi se ova glazba, prebaci se na drugu postaju." I sada postoji [namjerno] oblikovan jaz između generacija, što štetno utječe na obitelj.

LD: A to stvara sukob unutar obitelji, što je jedna od “dobrobiti” za [“regulatore”]. [Napokon] ako se stalno svađate sa svojom djecom i ne volite glazbu koju slušaju, oni se [zauzvrat] stalno svađaju s vama jer im se ne sviđa ono što vi slušate … A to štetno utječe na veze ljubavi koje biste željeli njegovati u svojoj obitelji.

RE: Ispada da bi se svaka vrsta otpora tim "regulatorima" veličine stanovništva vjerojatno mogla temeljiti na samo-jačanju obitelji na nekoliko načina. Jedan od njih je da djeca sigurno znaju za svoje djedove i bake, o tome odakle potječu … Nabavite [i pogledajte] obiteljske albume, tako da, prvo, djeca moraju znati da imaju "korijene" … I drugo, znali su da je njihova obitelj stabilna: jedan otac, jedna majka, djeca, djedovi [s bakama]. A oni od nas koji ih moramo imati [čvrsto se moramo držati].

Pred kraj snimke spomenuto je kako će se [tačno] ovaj Novi svjetski poredak predstaviti stanovništvu, za koje vjeruju da će se "naviknuti" na njega … U to vrijeme sve će se početi "oblikovati". Kako je to bilo [rečeno]? Da se probudimo jedno jutro i da će se sve promjene već dogoditi? Što je rekao na to?

LD: To je predstavljeno na krajnje simplističan način, i toga se sjećam - s nekim upozorenjima … Tog zimi - i važno je da zimi - vikendom, na primjer, u petak [navečer], bude objavljena najava, sve je spremno ili gotovo gotovo … Da je sustav [svjetskog poretka] sada Novi svjetski poredak i da se svi moramo [zakleti se u njemu].

A razlog [što bi trebala biti] zima - kao što je navedeno - je taj što su ljudi manje skloni putovanju zimi, posebno ako žive u područjima u kojima [i tako] ima snijega i leda. Ljeti je lakše spakirati se i [negdje] otići. I na kraju radnog tjedna izbor je pao zbog činjenice da oni koji imaju pitanja o onome što se događa jednostavno neće imati kome postavljati svoja pitanja, podnijeti [pismeni] protest i izraziti svoje “ne”, [jer] subotom i nedjeljom. sve zatvoreno ".

I upravo će nam ovo razdoblje vikenda omogućiti desenzibilizaciju [učinak]. I do ponedjeljka, kada će ljudi [konačno] imati priliku izraziti neke svoje prigovore protiv toga ili se čak usprotiviti … bit će za 48 sati [namijenjeno] njima da "probave ono što se dogodilo" i naviknu se na ovaj.

RE: Što je s onima koji ne žele pristati?

LD: Kako je bilo tamo … Budući da će to biti "Nova snaga" i predstavljat će neke promjene, pretpostavlja se da će biti poziv da se javno zakune na odanost. Odnosno, potpisivanjem sporazuma ili kroz neki drugi oblik javnog priznavanja proizvest će se odanost ovoj novoj vladi. Priznavanje njegove legitimnosti. Napravio sam dva dojma. Ako niste … Nisam siguran jesu li ta dva dojma nužno međusobno isključivi, jer nisu dati detalji … [Ali] jedan od [utisaka] je da nemate izbora.

Ako se ne pretplatite [na ovo], tada se na vaš bankovni račun neće slati električni impulsi; neće biti impulsa putem kojih će se plaćati struja ili hipoteka ili hrana; a kad električni impulsi nestanu, nećete imati sredstava za život.

RE: [A] hoće li sve to moći dobiti od drugih ili će to biti …? Drugim riječima, ako imate, recimo, simpatičnu obitelj …?

LD: Ne, neće uspjeti, jer će stambene vlasti pomno nadzirati tko živi u ovom ili onom mjestu stalnog boravka. I pobrinut će se da svi koji žive tamo imaju dopuštenje.

RE: Mogu li dobiti hranu?

LD: Kroz sustav elektronskog praćenja, vaši će se troškovi vrlo pažljivo nadzirati, a ako ćete [potrošiti] previše novca u supermarketu, obratit će mu pažnju i pitati: "Kako je to? Što radite sa svim tim proizvodima? Ne izgledate posebno debeli, obitelj vam nije velika. Ne dogovarate prijeme. [Pa] što radite sa svom tom hranom? " A takve će stvari poslužiti kao signal …

RE: [Pretpostavimo] Imam sedam protivnika Novog svjetskog poretka u svom podrumu [skrivajući se] i opskrbljujem ih hranom, ali oni tada traže od mene da odem …

LD: Oni tamo ne pripadaju, i nemate ih pravo hraniti; i budući da ih [tretirate] sa simpatijom, onda, vjerojatno, ni vaša odanost nije pouzdana.

RE: Da … vidim … Mislim da Kinezi imaju puno iskustva u vezi s ovom temom. Na primjer, kad su htjeli provoditi politiku "Jedna obitelj - jedno dijete" … drugo su dijete [u obitelji] lišili bilo kakvih obrazovnih mogućnosti. Obroci hrane bili su tako smanjeni da jednostavno nije bilo dovoljno hrane i ako je netko uspio [nekako] to "zaobići", uveo je [praksu] obveznih pobačaja i prisilnog ubacivanja IUD-a (intrauterinih uređaja).

Negdje na kaseti bio je takav trenutak: "U isto vrijeme, ljudi se mogu držati u glavi i djelovati na temelju dviju sukobljenih ideja, pod uvjetom da su te ideje dovoljno udaljene jedna od druge." I odmah mi je palo na pamet: imamo takve organizacije kao što su planiranje obitelji, sloboda izbora, ali one su pobornici programa demografske kontrole, što, naravno, nije nikakva sloboda izbora. Ali kad ih se netko počne sjećati i kaže: "Čekaj malo, vi ste organizacija" Sloboda toga - sloboda ovoga ", a vi sami podržavate obvezne kineske programe!" …

Sjećam se da je pokojni Alan Gutmakher, jedan od glavnih liječnika [Programa planiranja obitelji], rekao: "Pa, budući da ljudi ograničavaju veličinu svojih obitelji i rade ono što im kažemo, to je sjajno. Ali ako nam zatreba nametnuta kontrola stanovništva, dobit ćemo je."

[Sada ćemo se dalje zadržati] što će se dogoditi s ljudima koji se ne slažu [s tim], a posebno na tezi "Neće biti mučenika". Bio je to važan [trenutak], jer se sjećam iz filmova o Trećem Reichu da su ljudi često dolazili po ljude noću i bili odvođeni [direktno] iz svojih domova, ali njihovi susjedi nikada nisu pitali: "Kamo su otišli?" Da, znali su gdje!

LD: Solzhenitsyn ovo spominje u arhipelagu Gulag.

RE: Mislim da je ovo vrlo slično onome što možemo vidjeti [u budućnosti]. Ljudi će jednostavno nestati, a vi čak ni njih nećete pitati kako ne biste ugrozili sebe ili svoju obitelj. Ali znat ćete kamo su otišli. A ako počnete postavljati pitanja, privući ćete pažnju na sebe i onda ćete ih moći sami slijediti. Stoga se nemojte miješati u svoj posao i prelazite preko izgladnjelog čovjeka koji leži na ulici koji se nije složio [s novim poretkom].

LD: Nije precizirao kako će se to točno dogoditi, ali nije tako teško zamisliti. Da, u prošlost su i nacisti i komunisti dolazili usred noći; a ljudi su samo nestali. Jedan od najjednostavnijih načina [postići isti učinak] je ako ste odsječeni od ekonomske podrške i nemate gdje živjeti i ništa jesti … Uostalom, još uvijek vidimo puno beskućnika [okolo].

Baš jutros u mom uredu imao je muškarca koji mi je rekao da on i njegovo dijete vide ljude kako žive u kutijama u centru Pittsburgha. Kad dođe Novi svjetski poredak, a vi živite u nekoj vrsti okvira, [bit će donesen zakon] protiv onih koji legnu i legnu teritorij - i policijski kombi će se voziti oko [grada] i odvesti ih.

Ako je u procesu odrastanja i oblikovanja vaša psiha "podešena" na [stav] da "vrijednost osobe leži u njezinoj učinkovitosti i produktivnosti; da je potrebno imati prestižnu poziciju ili, barem, učiniti nešto korisno - dati svoj doprinos ", a onda policijski kombi odveze se i pokupi nekog tipa koji živi u kutiji koji" ne daje nikakav doprinos ", pa koga briga hoće li to biti tako? Ovo je [samo] humanoidno stvorenje, zametak, zigota, otpadnik. I embriji, zigote i odgajivači su sve jedno: životinje. Što oni rade s njima? Riješit će ih se. I nitko se neće brinuti zbog toga.

RE: Sjećam se da kad su kineski komunisti došli na vlast, među prvima što su započeli u školama nisu bile ideje o određenoj političkoj ideologiji, već o evoluciji i da je čovjek samo životinja. A budući da je osoba samo životinja, tada se ljudi mogu odvesti u stado i dodijeliti im skrbnike koji paze na njih . Mi smo jedna velika kolonija mrava i imamo nekoga ko "regulira promet" i …

Kada govorimo o cestovnom prometu. Razgovarali smo o starijim osobama [i ljudima] - i još jednom - nevjerojatno je koliko puta ste zadivljeni slušajući ove kasete! Upravo sam se vratio iz [države] New Jerseyja, koji ima mnogo umirovljenih sela, i živio sam tamo nekoliko godina. [Dakle] oko jednog staračkog doma postoji jedna "struktura" koja se ne bi mogla dovršiti barem dvije ili tri godine. A nedavno je dovršen. Ovo je nešto poput prometnice, ali tamo je sve toliko zbunjujuće da je lakše napustiti ovaj kompleks kroz rekreacijski park! U međuvremenu, starije osobe putuju na ovom mjestu.

A mi, nekoliko Balzacovih godina - čak i ako nas ubijete - nismo mogli smisliti kako izaći odavde i kako biti; i pitao sam [put] jednog od [lokalnih] stanovnika … "Zar vam nije dovoljno da taj put nije dovršen godinama, a sada ne možete samo prijeći ulicu, što bi bilo [naj] logičnije?" Morate se spustiti dolje, i postoji izlaz, i morate ići na drugu stranu, pa dolje, i sve to traje toliko vremena. A ova žena mi je odgovorila: "Znate, mi jednostavno [ne idemo nigdje], uopće."

Odnosno, ovdje je selo za starije osobe, u kojem je stvoren samo jedan izlaz za stanovnike nekoliko stotina kuća na ovom mjestu, što je vrlo teško koristiti, a mještani kažu da još jednom ne idu u kupovinu!

LD: I odmah imam pitanje … Ako je teško izaći odavde, onda je, vjerovatno, dolazak tamo jednako težak za posjetitelje.

RE: Ovi starački domovi pomalo nalikuju slonovskim grobljima. Glavna stvar na koju obratite pozornost jest da tamo nema djece. U tim se kućama ne čuje dječiji smijeh.

LD: Iz vlastitog iskustva znam da kad stanovnici ovih staračkih domova vide dijete, ono samo cvjeta. Sretni su samo kad vide dijete. Naravno, sretni su kad dođu njihovi sinovi, kćeri i drugi odrasli ljudi, ali kad vide dijete - i ne nužno voljenu osobu - to vrlo povoljno utječe na njihovo raspoloženje. A strana je toga što stari ljudi ne vide djecu, a ni djeca ih ne vide. A ako nemate običaj susretati se sa svojim starcima, oni [za vas] ne postoje.

RE: I zato bi u obitelji djeca trebala često viđati bake i djedove, bez obzira na to koliko i koliko to „košta“, u smislu problema s organizacijom, selidbama itd. To se definitivno isplati, jer ako nekoga [iz svoje obitelji] ne vidite i ne naučite ih voljeti i uopće ne održavate vezu s njima, onda će jednog dana netko reći: "Dakle, vrijeme je za vaš djed "oslobodi sobu". I čut će kao odgovor: "Tko je to?"

Tko će se braniti i krenuti u bitku za one koje nikad ranije nije vidio? Evo, sjetio sam se jedne fraze. Toliko ih je - kad ih jednom čujete - i oni vam se zaglave u sjećanju. Toliko ih je teško čuti.

Već smo razgovarali o "seksu bez prokreacije", a rekli ste i da će postojati tehnologija za "produkciju bez seksa", a ovo je još jedna velika tema - i također kontroverzna. Ako je zemlja prenaseljena, vjerojatno želite smanjiti seksualnu aktivnost [ljudi], riješiti se pornografije i svega što stimulira [seksualnu aktivnost]? Ali ne. Točno je suprotno. Povećajte svoju seksualnu aktivnost, ali tako da ne vodi rađanju djece. To je bila ideja, zar ne?

LD: Da i tako bih to razvio. On to nije rekao, ali to vodi u ropstvo, jer ako se od vas stvori rob prema vlastitim užicima, bilo da je to seks, hrana ili nešto drugo, onda se lakše kontrolirate; i to je jedan od razloga zašto je zavjet celibata toliko važan za svećenstvo. Ali mnogi svećenici to uopće ne razumiju. A ako ste ovisni o seksu, poput ovisnika o drogama … Ako je seks odvojen od porođaja, to postaje samo način da dobijete zadovoljstvo. Neću pokušati povući paralele s hranom jer ne možete bez hrane - ali ljudima će tada biti lakše upravljati, čineći im seks dostupnim ili lišavajući ga. Tako može postati element porobljavanja.

A o rođenju djeteta bez seksa … Ono što dobijete [kao rezultat ovoga] imat će sva potrebna svojstva čovjeka bez ikakvih zahtjeva za ljudskim pravima. Napokon, sada nekoga nazivamo čovjekom jer ima oca i majku, obitelj, i stoga je osoba s ljudskim pravima. Ali ako je vaš otac bio Petrijeva posuda, a vaša majka epruveta, kako možete tražiti ljudska prava? Dugujete svoje postojanje laboratoriju, a on neće prenijeti nikakvo ljudsko pravo na vas.

I (ispada) da nema Boga, što znači da ne možete zahtijevati nijedna ljudska prava odobrena od Boga, što znači da ste idealan rob. Imate sve osobine neke osobe, ali nema prava na prava.

RE: U hrabrom novom svijetu [2] bio je [opisan] sistem kastova (alfa, omega, itd.). Uspostavljanje sustava različitih kast olakšalo je činjenicu da su u dekantacijskim sobama (rodilištima) oni koji su se trebali baviti crnim, robovskim radom … da bi radili u rudnicima … mozak im je dostavljao malo kisika kako bi "naučili voljeti svoje ropstvo". I bili su vrlo sretni jer nisu bolje znali.

Oni [tamo] nisu imali potrebna sredstva za ništa, ali što je kast [status] bio viši, mozak je više dovodio kisik. U stvari, postojala je grupa subhumana koji su obožavali svoje ropstvo. Vjerojatno, u [našoj] prošlosti, robovi nisu voljeli svoje ropstvo, ali u ovom slučaju je opisana tehnologija koja će ljude natjerati da vole svoje ropstvo. [U isto vrijeme, predstavnici svake] kade voljeli su biti oni kakvi su bili u ovom Hrabome novom svijetu. I svim našim slušaocima koji je još nisu pročitali … [pretpostavljam da ste je pročitali?]

LD: Da. Vjerojatno se sjećate ovog gesla [na vratima] nacističkih koncentracijskih logora … nešto u duhu "Rad je mir, a rad sreća" [3]. Ne sjećam se jesam li bio u Buchenwaldu ili Auschwitzu. Moje pamćenje nije snažno za točne citate, ali glavna stvar je suština. I ovdje [Aldous] Huxley, piše Hrabri novi svijet, i govori o istoj stvari i prije nego što je Hitler došao na vlast. Dakle, Huxley je nešto znao.

RE: O da! [Napokon, Huxley] potječe iz obitelji za koju se čini da je (barem) na neki način doprinio [pripremi] Novog svjetskog poretka. Brojni su engleski pisci … toga vremena i smjera iznijeli opće ideje o tome što slijedi. [Na primjer], H. Wells …

Sjećam se kad sam u školi čitao "Hrabri novi svijet", pomislio sam: "Bože moj, kakva fantazija!" I trideset godina kasnije rekao sam: "Zastrašujuće je." Čini se da postoji sličnost između onoga što je [Huxley] napisao i predavanja dr. Day-a, jer iz Hrabrog novog svijeta postoji toliko pomiješan osjećaj da ono što opisuje nije dobro. „Bilo bi bolje ako osoba ne izgubi smisao za humor, da privatni život ostane neprikosnoven, da obitelj ostane obitelj itd. Ali OVO je neizbježno. Sve će to nestati. Šteta … Malo osjećaja … ali Novi Red mora doći, a mi moramo napraviti mjesta."

Točno isti utisak stekao sam iz onoga što mi je na snimkama rekao (uz citate) dr. Day. Nešto zbog čega nije bio zadovoljan, ali "[ove stvari], na ovaj ili onaj način, još uvijek će se dogoditi, pa, [kažu], pogledajte to lakše. Što ih prije prihvatite, to će vam biti lakše kad dođe [Novi red]. I olakšam vam ovaj zadatak i kažem vam unaprijed što nas očekuje kako biste se mogli prilagoditi."

LD: Negdje u [Svetom pismu … prema mom mišljenju, nakon potopa, Bog je govorio: "[Stavit ću svoj Zakon u njihove nutrine] i napisat ću ga u njihova srca" [Jer. 31:33], i slažem se s paralelom koju povučete između reakcije dr. Daya na ono što je morao suočiti, i vlastite, koja to ne prihvaća sasvim. Izgleda da Huxley u potpunosti ne prihvaća ono o čemu piše, ali [i on i Day] kažu: "Pa, sve je do neke mjere neizbježno, pa pokušajmo razgovarati o dobrim stvarima o tome. To će biti korisno: tehnologije će se poboljšati, poboljšati se kvaliteta života … [istina], živjet ćete nekoliko godina manje "…

No ipak, čini se da obojica djeluju kao glasnici, ne slažući se u potpunosti s cijelim sadržajem [ovih "poruka"].

RE: A možda želite da ljudi pitaju više pitanja? Ako pogledate povijest, bilo je mnogo pojedinaca koji su imali neku ideju o tome kakav bi trebao biti Novi svjetski poredak. Hitler i Staljin sigurno su ih imali, ali u one dane [njima] je očito nedostajala tehnologija kojom bi mogli implementirati [bezbroj] takvih [elemenata] kao što su nadzor, stalan nadzor … Ali u ovom takozvanom "Novom svjetskom poretku „Bit će vrlo teško izbjeći to jer će tehnologije, kakve su prije toliko godina nedostajale totalitarne pojedince, [sada] pružiti takvu priliku.

LD: Ne sjećam se jesam li na snimci spomenuo frazu koju je profesor rekao: "Ovaj put ćemo učiniti sve kako treba!"

RE: Ne, nisu.

LD: Bilo je toliko mnogo detalja [kojih se ne možete sjećati] Ali kad je govorio o uvođenju Novog svjetskog poretka, rekao je: "Ovaj put ćemo učiniti sve kako treba!" I odmah sam se zapitao: "Kako to misliš" ovaj put "? Je li se to dogodilo i prije? Nisu slijedili detalji o ovoj temi, ali mislim da nije teško pretpostaviti da su prijašnji pokušaji bili povezani s Trećim Reichom … Vaš komentar o tehnologiji u osnovi je zbog prisutnosti računala i svih sredstava razmjene podataka koja se kontroliraju elektroničkim impulsima.

Nitko neće imati bogatstvo. Nećete imati ništa vrijedno; samo pristup elektroničkim impulsima koje nećete kontrolirati.

RE: Bezgotovinsko društvo?

LD: [Da], bezgotovinsko društvo. Vaša nagrada za vaš rad bit će [ništa više od] elektroničkih impulsa u računalu, a sve što možete tvrditi [kao ušteda] su impulsi. A oni koji upravljaju ovim sustavom mogu ih - po njihovom nahođenju - dati ili oduzeti … Do sada je bilo nemoguće realizirati izjavu iz Knjige Otkrivenja koja kaže: „i […] nitko neće smjeti kupiti niti prodavati, osim onog koji ima ovaj znak, ili imena zvijeri, ili broja njegova imena "… [Izv. 13: 16-18]

„Želite li modernu tetovažu? Učinimo to besplatno!"

Ljudi bi mogli reći: "Trgovina gredicom [4] rajčice za grozd pšenice." "Ako vodite moju djecu u školu, dat ću vam šest ušiju kukuruza." Barter razmjena. Moguće je ne doći do takvog primitiva; jer je uvijek bilo zlata, srebra i drugih sredstava plaćanja koja su bila još bolja od bartera. Ali s takvim "bezgotovinskim društvom", čini mi se, po prvi put u povijesti čovječanstva, cijelo se stanovništvo [planeta] može kontrolirati ekonomskim mehanizmima i netko će moći reći: "Dakle, pritisnuo sam potrebne tipke i znam koliki je vaš elektronički kredit; Znam na što trošite svoj elektronički novac; a bez mog računala ne možete ništa kupiti ili prodati."

Sada imate sa sobom pola tuce kreditnih kartica, ali prilično se brzo sve svodi na jednu jedinu kreditnu karticu, a onda … pod izgovorom da ljudi gube svoje kreditne kartice, [bit će im predloženo] da ih se riješe i ulože implantat … [tamo], gdje bit će dostupan za skener …, u desnoj ruci ili na čelu.

RE: Kada govorimo o skeneru. Kad smo imali "Rat na TV-u", tj. Rat u Perzijskom zaljevu … Bio je to prvi rat kada ste mogli samo sjediti sat, kao da ste tamo na bojnom polju. Tada su primijećeni određeni pomaci u tehnologiji: da se može precizno odrediti [mjesto] jedne male osobe. Govorili su o tome kao o "metama bodova" i stalno upotrebljavali izraz. Mogu zamisliti kako će uz pomoć različitih tehnologija moći i „otkriti“nekoliko izdajničkih disidenata prema Novom svjetskom poretku. Tehnologija koja se primjenjuje na takozvanog "neprijatelja" može se primijeniti na zadatak održavanja reda.

LD: Tako je. Ta infracrvena "stvar" koja … zapravo sam amater u takvim stvarima, ali [znam da] bilo koji izvor topline (na primjer jelen, osoba, disident) može se otkriti infracrvenim skenerom. I možete dobiti nešto poput vanjskog obrisa onoga što jest: jelena, ovca ili nešto treće.

Prvi put sam čuo za [takve skenere] za vrijeme rata u Vijetnamu, kada su ih naše trupe koristile za otkrivanje neprijatelja. Budući da je to "funkcioniralo" prije dvadesetak godina, sada su ga vjerojatno poboljšali. Ali s ovakvom vrstom tragača postaje prilično teško pobjeći i reći: "Idem u planine, postajem pustinjak i pobjeći ću iz Novog svjetskog poretka. Lovit ću jelene i jesti bobice i preživjeti. Imam prilično snažnu ženu, a preživjet će i ona. Učinit ćemo ono što su Indijci radili prije nego što je Columbus došao ovdje, i svi ćemo preživjeti. [A] Novi svjetski poredak će reći: "Ne, nećete preživjeti jer ćemo vas naći."

RE: Čak je i u hrabrom Novom svijetu postojala skupina ljudi koja je nastavila živjeti kao obitelj i žene su dojile, a nazivali su ih divljacima. Ali nećemo imati divljake. Bit ćemo inteligentni, vitki i s ravnim zubima.

LD: Nešto je drugo spomenuto: šume se mogu - a po potrebi biti - posjeći ili spaliti. To potječe od ideje o … božici Majci Zemlji, i da moramo zaštititi okoliš … Ali ako želimo uhvatiti one koji pokušavaju pobjeći, izgorjet ćemo cijelu šumu. Naći ćemo ih «. Ovo je najavljeno. Uništavanje šuma može se i provesti tako da nitko ne izbjegne kontrolu nad sustavom.

RE: Bližimo se kraju. Što ste osjećali nakon svega … Napokon, prošlo je oko 22 godine od tog predavanja; i vjerojatno nije prošao dan - barem otkad sam čuo ovu vrpcu - da ne razmišljam o onome što je doktor Day rekao [tada].

LD: [To] podsjeća na sebe cijelo vrijeme. Ne prođe ni jedan dan da se um ne pojavi: "Ovo me podsjeća na ovo i ono" - bilo da se radi o nadzoru ili sigurnosti …

RE:… ili odjeća. Jednog dana otvorio sam katalog igračaka i primijetio da u njemu uopće nema dječjih lutki … što me je, naravno, vratilo [tezi] da nam djevojčice ne trebaju razmišljati o djeci. [U katalogu] bila je samo jedna lutka, a bila je i „odrasla“. I ništa što bi pomoglo [razviti] nečije majčinske instinkte. Dakle, doktore, vaša prognoza

LD: Vjerujem da [odgovarajuća] tehnologija već postoji, a s obzirom na [danajući] tehnološki napredak, mislim da je to neizbježno. Ako osoba ostane bez nadzora, moći će uspostaviti potpunu kontrolu nad drugim ljudima. Čovjek prepušten samom sebi … U takvim skupinama postoji tendencija rasta internog rascjepa, a "vođe" će jedni drugima hvatati grlo i svi će [ponoviti]: "Ne, ja imam više snage! Trebao bih dobiti više od tebe!"

RE: Tko će kontrolirati "regulatore"?

LD: Da, da. Napravit će sebi hara-kiri. [5] Tako mi se čini. U procesu stvaranja ovog sustava, oni [sije] sjeme vlastitog uništenja. Ali drugo pitanje koje me zanima je da li je vrijeme da se naš Gospodar vrati i izjavi: „Vrijeme je za tebe i čast da znaš da ćeš uništiti moj planet Zemlju. Ja sam zadužen za planetu. Odgovorna sam za čovječanstvo. Čovječanstvo će biti uništeno ako tako kažem. Neću dopustiti da moja stvorenja uzurpiraju i iskoriste razine vlasti na kojima će sve [postojanje] biti uništeno.

RE: Dok ste razgovarali, samo sam mislio da su u prošlosti diktatori mogli ubijati ljude, mučiti ih, ali, u principu, nisu mogli promijeniti ono što znači biti čovjek. Nisu mogli promijeniti ljudsku prirodu. [Ali] sada počinje ovaj novi višemilijunski projekt Human Genome u kojem će pratiti gene [svih ljudi]. Nitko se neće sakriti. Genetski kod svake osobe [bit će određen] i to će "otvoriti vrata" za manipulaciju, i [to će biti moguće] promijeniti značenje onoga što ZNAČI biti čovjekom.

A ako [kao rezultat] subjekt prestane imati slobodnu volju, na Gospodinu je reći: "Dosta!"

LD: Baš kao što je Lucifer u samom početku zamišljao sebe kao Boga, tako se sada neki pokušavaju "igrati Boga" i kažu: "Ja upravljam računalima, kontroliram genome, kontroliram sve, ja sam Bog …" Morat će reći: "Ne! I pokazat ću vam … da NIJE. Dosad je Bog ja, a vi ste Moje kreacije."

RE: Ponovit ću vaše riječi: „Mi vjerujemo u ono što nam je Gospodin rekao i u ono što nam neće ostaviti sireve. Bit će s nama do kraja vremena."

LD: Ovo postavlja pitanje upravo tamo. Kad vam se obrate i kažu: "Na vama je red da potpišete izjavu o odanosti …", što ćete učiniti? Henry VIII je došao i rekao: ili stavi svoj potpis ovdje i pridruži se … I dok je on to govorio, bacili su omču preko hrastove grane, bacili je oko vrata … I ljudima je rečeno: "Što odabereš: potpiši ili mi udaramo konja, što je ispod tebe ? " I mnogi su rekli: "Neću potpisati" i umrli su mučenici.

I iako je [Day] rekao da neće biti [nema] mučenika, naravno da će ih biti. Podtekst je bio da ti ljudi neće biti "prepoznati" kao mučenici, već će oni biti mučenici i kao takvi će ih PRIZNATI. Možda ne na isti način kao u prošlosti, ali mislim da bi se za to trebali pripremiti.

Kad se suočite s izborom: "Ili potpišete" obrazac vjernosti ", ili ćemo vas baciti u sandučić i baciti vas u pustinju u Arizoni …" Mislim da bismo trebali biti spremni za takvu odluku.

RE: Mislim da bi bilo podcjenjivo reći da su te snimke od velike važnosti; da su svojevrsno upozorenje koje nas tjera da razmišljamo o onome što bismo trebali, a što ne bismo trebali učiniti. Pretpostavljam da će svi koji slušaju te snimke odrediti što osobno može napraviti u manjem opsegu. Čini mi se da je to ljepota situacije. Kao što je rekao tamo … uostalom, nije se radilo o nečem grandioznom. Govorio je o svakodnevnim sitnicama. O televiziji, o svakodnevnim stvarima. O onome što je u našoj moći. O knjigama koje čitamo …

Mislim da će neke od tih promjena, ako se dogode, utjecati na svaku osobu, osobno, na njezinu obitelj. [I] potrebno je obavijestiti [druge] i učiniti ono što je moguće [na vašoj razini]. Valjda je to dugoročno važno.

LD: [Ovdje] kao sa onim zatvorenicima koji su preživjeli ispiranje mozga. Vjerujem da će oni koji imaju duhovno vodstvo, koji razmišljaju o Bogu i njihovom odnosu s njim, biti bolje pripremljeni i opremljeni za opstanak - u ovom i sljedećem svijetu. Za one koji su usmjereni na ispunjavanje svojih neposrednih potreba, na čisto materijalne svakodnevne potrebe, bit će [mnogo] lakše upravljati.

Naravno, suočeni s prijetnjom da će biti lišeni udobnosti, hrane, glave ili nečeg drugog, neki će se presaviti i predati. A vjerujem da će i oni koji su bolje pripremljeni preživjeti (i to mislim ozbiljno - i u ovom životu i u sljedećem).

Uostalom, kad dođe vrijeme za donošenje odluke ("Hoćete li potpisati ili ne?"), Bit će prekasno za početak pripreme i reći: "Pustite me da razmislim." Nećete imati vremena za razmišljanje. Ili kažete da ili ne. Nadam se da će mnogi od nas donijeti ispravnu odluku.

RE: I ja se nadam, i vjerujem da će ovaj zapis promijeniti život mnogih i da će imati jednak pozitivan utjecaj na njih kao na mene i na vas. Pa hvala puno.

LD: Nema na čemu.

RE: Za više informacija kontaktirajte Američku koaliciju za život; PO Box 315, County County, Pennsylvania, poštanski broj 15632 (američka Koalicija za život; Box 315, Export, Penn 15632). Bili bismo zahvalni na vašim komentarima, kritikama i bilo kojim drugim informacijama koje se odnose na ove zapise.

Komentar zapadnjačke "čitač-vračar":

26. siječnja 2009

Evo što se PROGRAM formira:

Prvo, [na poticaj] zločinačkog Vatikana, Izraelci (inicijatori rata, smrti, mržnje i [rasne] selekcije) učinit će [sav] posao za njih.

Radost će biti parazitima ovog planeta, zvanim [Židovi], jer oni misle da će oni postati vladari [svijeta]. [Ali] koristeći ih i znajući da su pohlepni i opaki, Vatikan će ih sve uništiti, jer Katolička crkva mrzi Židove i mislim da to ima razlog za to.

[Sebe] Vatikan će na kraju uništiti "moćni izvori", a [njegove sluge] se neće imati gdje sakriti. Tako ćemo se mi, dobri ljudi na Zemlji, riješiti Vatikana i zlih [Židova]. Tada će na planetu doći mir i blagostanje, [jer] neće biti parazita koji usisavaju ljudsku krv. Ovo je moje proročanstvo i ono će se ostvariti prije nego što zamislite; prije nego što ljudi ove planete mogu vjerovati [u njega]. Zapravo, to se već događa upravo sada i to vrlo brzim tempom.

Prevedeno s engleskog: Aleksej D i sestra Mercy

Umjesto zaključka

Nepotrebno je komentirati ovaj zaključni dio razgovora s dr. Duneganom. Toliko je pitanja postavljeno u ovom materijalu da čitatelj može samo dovršiti (vjerojatno započeo ranije) unutarnji monolog o budućnosti, dati odgovore i donositi odluke, vodeći se prije svega svojom savješću. Inače će, kao i obično, sve biti odlučeno za vas.

A također - u redu dodatnog materijala - pogledajte film "Vrijeme", ako još niste imali priliku. Vrijedno je toga.

I umjesto riječi, dat ću tri vrlo relevantna citata koji nadopunjuju različite aspekte tema obuhvaćenih u tri vrpce.

Komentar jednog od citiranih internetskih čitatelja činio mi se izvanrednim (kao i publikacije Gilada Atzmona [6]), jer "uvodi u jednadžbu" međunarodnu židovsku mafiju, koja je stoljećima "utrla" put koji vodi u takozvani Novi svjetski poredak. Manipulišući elementima „Božje izabranosti“, „ekskluzivnosti“, usluge „zlatnom teletu“i uzaludne kamate (što je izazvalo mnoge ratove i krize proteklih stoljeća), „zakulisni regulatori“iscrpili su granice projekta nazvanog biblijskim konceptom u drugoj polovici 20. stoljeća. Sljedeća dva citata dodaju izuzetan detalj ovoj temi.

Sastavljači i urednici Starog zavjeta, koji su temelj zapadne biblijske lažne civilizacije (u koju je Rusija i Rusija uvučena "krštenjem"), opisuju budućnost - prije svega za stanovnike Judeje - kako slijedi.

"… kad vidite gadost pustoši, izgovorenu kroz proroka Daniela, kako stoji na svetom mjestu", neka čitatelj shvati, "onda neka oni koji su u Judeji bježe u planine; a tko je na krovu, neka ne silazi da uzme ništa od svoje kuće; a tko je u polju neka se ne okrene da uzme odjeću. Jao onima koji su u tim danima trudni i dojeli! Moli se da se tvoj let ne dogodi zimi ili u subotu, jer tada će biti velika nevolja, kakva dosad nije bila s početka svijeta, a neće ni biti.

A da se ti dani nisu skratili, ne bi se spasilo tijelo; ali radi izabranika ti će se dani skratiti. Onda, ako vam netko kaže: evo, Krist je ovdje ili tamo, - ne vjerujte. Jer će se pojaviti lažni kristi i lažni proroci koji će dati velike znakove i čudesa kako bi zaveli, ako je moguće, izabrane. Evo, rekao sam vam unaprijed.

Dakle, ako vam kažu: "Evo, on je u pustinji," ne izlazi; "Evo, [On] je u tajnim prostorijama," ne vjerujte, jer kako munje dolaze s istoka i vidljive su čak i sa zapada, tako će biti i s dolaskom Sina Čovječjega; jer gdje je leš, orao će se okupiti. I odjednom, nakon tuge tih dana, sunce će potamniti i mjesec neće dati svoje svjetlo, a zvijezde će pasti s neba i sile nebeske će se tresti; tada će se znak Sina Čovječjega pojaviti na nebu; i tada će sva zemaljska plemena tugovati i vidjeti Sina Čovječjega kako dolazi u nebeskim oblacima snagom i velikom slavom; I poslat će svoje anđele glasnom trubom i oni će sakupiti svoje izabranike s četiri vjetra, od kraja neba do kraja njih. " (Matej 24: 15-31)

Konj apokalipse

Drugi ulomak iznosi bit pisma Alberta Pikea Giuseppeu Mazziniju o svjetskim ratovima (od 15. kolovoza 1871.), ukazuje na neka načela i zadatke koji se moraju riješiti u toku tri predstojeća svjetska rata.

PRVI SVIJETSKI RAT trebao je biti izveden kako bi carska Rusija stavila pod izravnu kontrolu bavarskih Iluminata. Rusija bi se trebala koristiti kao "strašilo" kako bi se riješili problemi s kojima se suočavaju bavarski iluminati.

DRUGI SVIJETSKI RAT trebao je stvoriti opći rascjep mišljenja manipuliranjem njemačkim nacionalistima i političkim cionistima. Tome je trebalo poslužiti širenje sfere ruske dominacije i stvaranje države Izrael u Palestini.

TREĆI SVIJETSKI RAT trebao bi, prema planu, započeti zbog različitosti gledišta koje su uzrokovali iluminati između cionista i Arapa. Bilo je planirano proširiti ovaj sukob na cijeli svijet.

Isto tako, nabijanje nihilista i ateista jedni na druge tijekom provociranih društvenih previranja koji bi trebali dovesti do nikada ranije viđenih zločina i okrutnosti moraju postati sastavni dio ovog trećeg rata. Nakon uništenja kršćanstva i ateizma, istinska „Luciferova doktrina“bit će prenesena ljudima, i tako će oba vrata u zamku biti zalupljena (X.9). [7]

Konačno, evo primjera građanske pozicije iz 19. stoljeća koju je pokazao John Swinton (bivši urednički urednik New York Timesa i New York Sun-a). [8] 1880. bio je počasni gost na banketu organiziranom u njegovu čast. Kad je besplatno novinarima ponudio zdravicu, Swinton je izjavio:

„Danas u Americi to ne postoji kao neovisna štampa. Znate to, i ja to znam! Nitko se od vas neće usuditi napisati ono što mislite. A ako se usudi, onda unaprijed znajući da to neće ići pritisnuti.

Plaćen sam da držim usta zatvorena. Plaćeni ste za isto. A bilo tko od vas koji ste dovoljno glupi da napiše iskren članak bit će izbačen na ulicu.

Da sam se usudio objaviti svoje iskreno mišljenje, ostao bih bez posla za 24 sata.

Posao novinara je uništiti istinu; puzati, izopačiti, oglušiti; laskati Mamonu i prodati svoju zemlju i svoju trku za njihov svakodnevni kruh! Znate to, a ja znam to, pa kakva je to glupost "podići zdravicu neovisnom tisku"?

Mi smo oruđe i sluge bogatih iza kulisa. Mi smo lutke; povlače žice i mi plešemo. Naši talenti, sposobnosti i životi pripadaju njima. Mi smo intelektualne prostitutke!"

Nadalje, dajem vam priliku da shvatite ono što su rekli naši prethodnici prije desetaka i stotina godina i da date odgovore na pitanja koja će život neizbježno postaviti pred sve. I, izgleda, prilično brzo. Odgovori na mnoge od njih već postoje, uključujući i na Internetu. Ali neka ih svatko nađe sam.

[1] Očigledna aluzija na popularni citat R. Kiplinga iz „Balade o zapadu i istoku“: „Zapad je Zapad, Istok je Istok, i oni se ne mogu spojiti“.

[2] Za tekst romana pogledajte, primjerice, vezu:

[3] Vjerojatno netočan navod. Prema izvještajima, natpisi glase: "Svakome svom" ("Jedem das Seine"; logor Buchenwald) i "Laburisti oslobađaju" ("Arbeit macht frei"; kampovi Auschwitz i Sachsenhausen).

[4] U američkom sustavu mjera za rasute krute tvari: 1 bušilica = 35,2 litre.

[5] Upaljeno: "ubit će se".

[6] Pogledajte također referenciranu bibliografiju na kraju ovog članka.

[7] Više pojedinosti potražite u publikaciji svećenika Andreja Gorbunova "Deset rogova zvijeri" i opsežnom dokumentarnom filmskom istraživanju "Tajna društva novog svjetskog poretka i biblijskih proročanstava" (NWO Tajna društva i biblijska proročanstva Vol. 1) (iz bilješke 2h06m).

[8] Ovo je pravi povijesni lik. Za više informacija o njemu i njegovom životu pogledajte Johna Swintona - Da, rekao je, ali …